Hva jeg gjør best

Å øke kvaliteten på produkter, service, kundebehandling og opplevelse. Min erfaring viser at bedrifter som lykkes, ofte er veldig målbevisste, strukturerte og har god forståelse for at endringer i resultat krever endring av tankegang. Dette handler i hovedsak om å vite hvor man vil, og gjøre det som må til for å komme dit på den mest effektive måten

Twitter

Follow us on Twitter

Instagram

Follow us on Instagram

Linkedin

Follow us on linkedin

nøkkel- elementer!

Effektivisering

Hvordan jobbe mer effektivt og organisert. eks arbeidsteknikk og oppsett av bar

Kunnskap

Viktigheten av produktkunnskap, varekunnskap etc.

Relevant

Forstå kunden

Respekt

Respektere kunden, samhandle og overraske

Troverdighet

Gi og stå for det du lover

Verdi

Gode kundeopplevelser er ikke bare om rabatter og tilbud, men å kunne oppnå langsiktige lojale forhold med kunden ved å gi dem en verdi

Jeg kan hjelpe med

Det beste vertskap, salg, Service og kundebehandling

Godt vertskap utgjør forskjellen på en god og en veldig god opplevelse

Godt vertskap er den viktigste delen av salget

Se på dine kunder som gjester

Bar og vinkurs

Tilpasse bar og vin kart som passer deres bedrift og menyer

Eksempler fra forskjellige kurs:

Innføring i Smaketeknikk. Grunnleggende om Svakvin. Grunnleggende om Sterkvin. Grunnleggende om Brennevin. Grunnleggende om Øl. Grunnleggende om Mat & Vin. Grunnleggende om Verdens Vinland.

For mer «viderekomne» kurs, dypdykk i de forskjellige vin produserende land, vin distrikter, eller vin, sterkvin og brennevins typer. Eller kanskje mer om de forskjellige ølstilene som finnes ta kontakt.

Arbeidsteknikker

Varekunnskap

Kunnskap om drinker

Teknikker for å øke salget

Ta kontakt så ordner vi sammen noe som passer deres behov.

Rekruttering og vikartjenester

Det kan være ulike årsaker til at en bedrift ønsker å bemanne opp eller leie inn arbeidskraft for en periode, enten det er sesongsvingninger, prosjekter, sykdom eller permisjoner. Ved å leie inn ekstra arbeidskraft for en kortere eller lengre periode viser man som leder at en ønsker å ivareta sine fast ansatte medarbeidere.

Lukk meny