Profil, nøkkelkvalifikasjoner og kompetanse
Er erfaren, proaktiv og resultatsorientert profesjonell som kommer fra hospitalitybransjen, med fremragende resultater å vise til innenfor hotell, turisme og fritid. Har over 20-års nasjonal og internasjonal erfaring, med særskilt kompetanse innenfor service, kundebehandling, effektivisering, finansiell planlegging, utvikling og fritidsaktiviteter ved hotell og resorter.
Har fra 2017 fullført og påbegynt studier for å øke spisskompetanse og produktkunnskaper. Executive Education Certificate, Project Management. Prince2® Foundation – Internasjonal Prosjektleder Sertifisering. Arrangementledelse (Event Management). WSET Level 2 og 3 award Wines and Spirits.
Har fra februar 2019 jobbet for og kurset meg mer hos vinmonopolet.
Har i tillegg aktivt tatt ansvar på alle nivåer innen prosjekt, turismeutvikling og forretningsaktiviteter, og kan på bakgrunn av dette vise til oppnåelse av krevende finansielle mål. Er kort beskrevet en engasjert initiativtaker med energi og driv til å lykkes, og er en som alltid omfavner nye utfordringer og som trives godt i krevende og stressende arbeidsistuasjoner.
Jeg har god innsikt i organisajonsstruktur på alle nivåer, i ulike bransjer. Jeg har meget god forretningsforståelse og interpersonell kompetanse
Leder erfaring, ekspertise: Innehar kommersiell kompetanse innen forretningsplanlegging, ressursstyring, strategisk planlegging og prosjektledelse. Er realistisk, utfordrende, rasjonell, smart og initivrik og ser etter hvilke muligheter det kan ligge i ulike situasjoner. Er utforskende og ser hvilken innsikt som er viktig for å virkeliggjøre det ønskede resultat ut fra et helhetssyn og logisk analyse. Er opptatt av å se muligheter og utvikle organisasjonen som et helhetlig system.
Ledelseskompetanse: Leder gjennom å kommunisere med entusiasme for å nå gitte mål. En effektiv, trygg og resultatsfokusert foregangsmann som har øye for detaljer og ser helheten. Er hands on og ser viktigheten av å yte etter vinn – vinn prinsippet. Jeg er dyktig på å skape et godt arbeidsmiljø, er inkluderende, fleksibel og målrettet. Annerkjenner og oppmuntrer mine medarbeidere til selvstendighet. Verdsetter dyktighet, kompetanse og engasjement. Jeg møter begrensninger og komplekse problemer som utfordringer som skal overvinnes. Er i tillegg en drevet networker og forhandler, som innehar den selvsikkerheten og tryggheten som kreves for å ta gode driftsbeslutninger og utfordre andre når nødvendig.

Lasse Simons
Oppdag mulighetene med det beste vertskap, glade og kunnskapsrike ansatte. Service og internservice skaper kultur. Kultur skaper holdning. Holdning skaper seriøsitet. Seriøsitet skaper gjesterelasjon. Gjesterelasjon danner grunnlaget for en god serviceleveranse. En god serviceleveranse skaper: Flere og bedre mersalg, gjenkjøp, og kanskje et varig kunde/gjesteforhold?»

Mystery Shopper (kvalitetssikring) / Eksterne kursholdere
Ta kontakt for mer informasjon